feminin

       Stai culcată pe genunchii mei.Îți împletesc părul.Mai mult îl las să se deșire printre degetele mele.Te întreb ce ai mai făcut de când .Deschizi ochii pe jumătate.*Nu trebuia*.M-am gândit în ultima vreme cum trebuia să arate viața noastră dacă urcate pe un bloc ne sărutam iar apoi ciocneam două sticle de tedi cu morcovi&zmeură.O minciună mi-ai replica tu.*Nu te-ai gândit niciodată la asta*.Ba da.Ba da.În multe nopți.Am multe unghii roase sub pat drept dovadă.La mare îți mângâiam umerii arși de soare.Cuminți.Ascunși o iarnă întreagă sub puloverul roșu cu modele.
       Tălpile noastre râd.Ești plină de nisip asemenea unei hamsii.Nu am găsit nici de data asta o scoică întreagă.Poate anul viitor îți spun.*Poate acum*îmi răspunzi.După asta,te sărut din nou.Așa.Spre exemplu,pentru noaptea aceea în care una a plecat plânsă acasă iar cealaltă a rămas căutând.Ori când ,chiar și cu lumina stinsă peste mare &bete fiind ...
       Filmul se întrerupe.Îmi merit soarta te gândești .Într-o dimineață aproape îmi ieșea sufletul pe gât.Cine se mai trezește la șase dimineața doar pentru cinci minute?(Cine).Puteam atunci,în parcul din fața bisericii.Lângă bătrânele care treceau cu sacoșele de penny în mană&se inchineau sfioase.  Ce putea fi mai rău decât o flegmă și un *Doamne ferește? *
         Într-o dimineață te voi ruga să faci cafea &pentru mine.Te vei ridica serioasă din pat după care ai să îmbătrânești până se încălzește apa din ibric.Ai fost avertizată despre viața asta.Mi-aș dori că tu să cunoști o alta ori poate mi-aș dori să trăim mizeria asta împreună. Spălăm la chiuvetă și atârnăm șosetele de calorifer.Iarna dormim cu două pături &bem ciocolată caldă.Ne plângem mult pentru ca vară să ne radă pielea când stăm întinse pe parchetul rece,proaspăt spălat.Lemn ud&lotiune de soare. Nu știu nici eu.Aș vrea să o fac.
       Învelită pe jumătate mă uit la ghiozdanul care așteaptă  să plece.Plin cu haine&soșetele tale roz din dantelă.Periuța de dinți,boxeri,încărcătorul,două tricouri, trei cămăși plus cărțile de la bibliotecă pe care le-am întârziat două săptămâni.Te vei sătura într-o zi.Ori se întâmplă  asta  deja doar că e prea devreme.De data asta e prea devreme să îmi spui cât de mult te irită obiceiurile mele. Mâinile pe care le țin în șold atunci când vreau să te întreb și în glumă și în serios.Cum cred eu ca am mereu dreptate iar tu nu .De fapt,nu te irită,aproape te scot din sărite. Aproape ai țipa la mine.M-ai înjura.M-ai da&m-ai lua înapoi.Iar eu simt asta pentru ca dai ochii peste cap.Ochii aia căprui uneori aproape verzi&intotdeauna frumoși. (E prea devreme pentru că data trecută a fost totul mult prea târziu.)
            Nu avem perdea la fereastră.Vecinii ne veghează somnul,micul dejun,viața.De când ești aici veghează &toată. dragostea care poată încăpea într-o cameră.Vineri ai fost atât de sfioasă,acum e duminica&ma îndemni să le facem cu mâna.
             Vii acasă?Nu săptămâna asta.*Vezi să nu fie prea târziu*.Râd.De ce ai mai ajunge la gară cu treizeci de minute mai devreme iar eu de ce aș mai încerca să prind trenul de la două?Cum vom știi că s-a terminat.Când nu îți vei mai frământa palmele pe peron.Ori când nu mă vei mai lasă să îți împletesc părul.În nopțile în care adormim mai devreme de trei.Depinde.De ce îți faci griji?
              Cu bărbia sprijinită pe genunchi.Îmi împletesc părul.Așa cum nu am știut și nu voi știi nici de acum încolo.Deloc.Mă întreb ce ai mai făcut în ultimul timp.Închid ochii pe jumătate.Nu trebuia.M-am gândit în ultima vreme la cum trebuia să arate viața noastră dacă, urcate pe un bloc ne sărutam iar apoi ciocneam două sticle de tedi cu morcovi&zmeură .*Ce minciună* ai spune tu.Nu te-aș contrazice.Aș da din umeri ca tata ori poate aș țipa la tine că mama pentru ca mai apoi să te iau în brațe.Nu am de unde să știu.Te-am luat în brațe cu adevărat în dimineață în care aproape mi-a ieșit sufletul pe gât.În rest, te strângeam așa cum au făcut-o toți.Scurt&de abia.Și,oricum,ne-am certat față în față ,ți-am sărutat obrajii plânși?
             Vară trecută.Aveai o mulțime de semne pe gât.Roșii,vineții,cât o monedă de zece bani,un deget,bob de mazăre,pe trecute,proaspete &nu de la mine.Un fel de colier al tuturor buzelor care ți-au strâns preț de 30 de secunde pielea pentru ca mai apoi trezite cu vin&stinse cu apă să nu îți mai spună.Numele lor,al tău,bună,ce culoare are părul tău la soare ori că toată iarna s-au gândit la umerii tăi fragezi&cuminti care se ascundeau sub puloverul roșu cu modele.Le-ai purtat cu drag, sau a doua zi ,rușinată fiind le-ai ascuns cu pudră&fond de ten.

Postări populare de pe acest blog

poveste de dragoste improvizată

metamorfoza

întâmplări casnice